FAQ - VANLIGA FRÅGOR

Min order

Kan jag ändra i min order?

Om ordern inte har hunnit behandlas av vårt lager, kan vi fortfarande ändra eller ta bort varor ur din order.

När skickas min order?

Normal utleverans från oss sker inom 1-3 dagar. Under reaperioder kan utleveransen ta några dagar extra.

Reserveras mina varor om de läggs i shoppingbagen?

Nej det gör de inte. Det går inte att reservera eller lägga undan några varor.

Varför har jag inte fått en orderbekräftelse?

Det går automatiskt ut en orderbekräftelse till din mail när köpet är genomfört. Har du inte fått någon orderbekräftelse beror det oftast på att den har hamnat i din skräppost. Observera att det kan ta ca 5 minuter innan orderbekräftelsen kommer.

 Produktfrågor

Jag vill veta mer om era produkter, vart vänder jag mig?

Kontakta oss gärna på mail info@victorian.se.. Du kan även kontakta oss på 031- 708 56 86 vid eventuella frågor.

 BETALNING

Jag är i kassan och vill betala, hur gör jag?

I kassan fyller du i din email, postnummer och adress. Observera att din order endast kan levereras till den adress där du är folkbokförd. När du klickar på slutför köp, skapas automatiskt en faktura.

Klarna

Har frågor angånde min faktura?

 Kontakta klarna vid frågor om din faktura på 08-120 120 10.

Var kan jag se mina fakturor?

På klarna.se kan du se alla dina fakturor, ladda ner dem som PDF, betala fakturan med ett klick, välja att delbetala eller kostnadsfritt även förlänga betaltiden med 10 dagar.

 LEVERANS

 När levereras min order?

Normal utleverans från oss sker inom 1-3 dagar. 

Vad kostar frakten?

Frakten kostar 29 kr. Fri frakt vid beställning över 500kr..

 BYTE & RETUR

 Byte

Hur gör jag vid byte?

Kontakta oss på mail info@victorian.se för att få den hjälp du behöver.

Retur

Kostar det någonting att göra en retur?

Ja, du får själv stå för returkostnaden om vi inte kommit överrens om något annat.

När får jag returnera mitt köp?

Du har 14 dagars öppet köp fr.o.m. det datumet du hämtade ut ditt paket. Det gäller även prissänkta varor.

 Återbetalning

När sker återbetalningen?

Återbetalningen sker så snart vi behandlat din retur. Har du betalat med faktura, skickar vi en uppdaterad faktura till din mail. 

Jag har returnerat mina varor, vad ska jag betala?

När vi har behandlat din retur, skickar Klarna en uppdaterad faktura till din mail. Du behöver inte betala någonting förrän du fått den nya fakturan.

Min faktura förfaller men jag har skickat tillbaka mina varor i retur, vad gör jag?

Du behöver inte betala för någonting du skickat tillbaka. Därför rekommenderar vi våra kunder att kontakta Klarna på 08- 120 120 10 och be dem förlänga förfallodatumet. Du kan även gå logga in på my.klarna.com och själv förlänga förfallodatumet.

 RABATTER & KAMPANJER

 Kan jag kombinera rabatter?

Nej. Rabattkoder går inte att kombinera med andra rabatter och gäller endast på varor med ordinarie pris.